SET KANAK

Skrol untuk maklumat produk

RM406.00

Whatsapp Sekarang!

atau Hubungi Kami sekarang di talian:

+6013-337-4571

Kunjungan: 221

Penerangan


OPTION :

  1. Jika anda berminat untuk Daftar sebagai Ahli Shaklee & Anda boleh Membeli Produk ni dengan Harga Yang lebih Murah
  2. 20 % -30 % discount  Untuk Ahli Shaklee
  3. Anda Juga boleh  dapatkan Produk Shaklee yang lain dengan 20 -30 % discount juga jika anda menjadi Ahli Shaklee .
  4. Tekan Link ni  jika anda berminat untuk mengetahui INFO AHLI Shaklee ya :

“ ADIK TAK NAK MKN SAYUR -SAYUR - DAN BUAH . ASYIK MINTA AIR KOTAK MANIS-MANIS . PASTU SUKA MKN COKLAT BERLEBIHAN”

Apa jadi kalau inilah masalah yang membelenggu kita setiap hari? Anak-anak jadi macam mana pulak?

Kesian anak-anak. Dah tentu KEKURANGAN NUTRISI yang akan mengakibatkan:

  • CEPAT LETIH / TAK BERTENAGA
  • SEMBELIT
  • SENANG DEMAM, BATUK, SELSEMA
  • SUSAH NAK FOKUS DALAM PEMBELAJARAN

Lagi-lagi kita ni yang masih bekerja terutamanya. Sibuk mengalahkan apa je kan? Tak semua ibu bapa mampu menyediakan MAKANAN yang BERKUALITI dan CUKUP NUTRISI tau. Kalau masak sendiri pun, belum tentu bahan mentah yang kita beli kat pasar tu bebas daripada pencemaran dan racun serangga. 

Nak masak pun, kena cara yang betul barulah kita dapat maintain kandungan dan kualiti vitamin dan mineral daripada makanan tu. Contohnya, suhu yang tinggi dan masa yang lama ketika memasak mampu untuk mengurangkan, malah memusnahkan nutrisi-nutrisi yang terkandung dalam makanan

No worries Inilah dia SET BAJET A untuk kanak-kanak :

Meal shake membantu untuk :

  • Sarapan segera yang penuh khasiat, hanya tambahkan ke dalam minuman kegemaran anak, dan minum!
  • Sajian yang lazat, murah dan cepat. Nyummy 
  • Bukan sahaja untuk kanak-kanak, malahan sesuai juga untuk semua.
  • Sumber protein yang lengkap dengan penambahan vitamin dan mineral serta membekalkan 9 asid amino

Vita-Lea for Children Membantu untuk :

  • Lengkap dengan 19 vitamin dan mineral termasuklah kalsium, magnesium dan banyak lagi yang menyokong kesihatan tulang dan gigi
  • Terdapat sumber kalsium dan vitamin B untuk keperluan harian kanak-kanak
  • Hanya perlu dikunyah, baunya seakan2 anggur.
  • Sesuai untuk kanak-kanak berusia 4 tahun hingga 12 tahun
  • Diperlukan oleh anak-anak yang cerewet dan memilih makanan, anak yang aktif dan sesiapa saja orang dewasa yang sukar menelan tablet.

Chewable Vita-C Plus :

  • Bekalan Vitamin C Semulajadi
  • Bekalan vitamin C semulajadi yang baik untuk antioksidan yang kuat serta menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah.
  • Rasa sitrus yang sedap ini dan dapat menguatkan fungsi imunisasi kanak-kanak
  • Bukan untuk kanak-kanak sahaja, malah sesuai untuk orang dewasa yang sukar menelan tablet

Omega Membantu untuk : 

  • Mengandungi asid lemak Omega-3 termasuk DHA dan EPA
  • EPA menyihatkan jatung dan sendi manakala DHA membantu perkembangan dan fungsi-fungsi otak.
  • Sesuai untuk anak yang mudah sakit seperti batuk, selesema dan asma.
  • Juga bagus untuk memperkuatkan sistem imunisi

Untuk mengetahui info yang lebih lanjut tentang setiap produk di atas dengan testimoni :

MEAL SHAKE :

CHEWABLE VITA-C PLUS :

OMEGA :

CHIDREN MULTIVITAMIN :